2013年9月9日 星期一

第一次生寫曰報告~

今個月嘅生寫日,我終於都有落場玩~ 每次去到都只係交收~ 前日我因早上要補習~要j兄代購~所以我11點左右先到 去到西九龍~發覺一眾blog友起官店外排隊~ 本身諗住等j,但眾blog友都叫我快d插入黎,否則會買唔倒K... ps.正所謂~你不仁,我不義- -,另外j亦想自己玩~ 但差唔多到我果時,竟然冇曬K...咁我就唯有買B算~ 我今次ge目標係1set菜月~
















都算唔錯~有 迷路,梅田,蘭~                                                                                                     
交換過程: 迷路———>paruru
paruru———>川栄+菜月(1)
川栄———>菜月(2)+蘭(1)
唔記得左———>蘭(2)























話咁快菜月同蘭set都只差一張,以為好容易齊set.但過左半個鐘都冇變過。 。 。 而且好多人都對我手上ge牌不感興趣,有d更扣牌。。。eg,2張蘭———>菜月(3)~我緊係唔肯la.再問其他blog友,放棄左蘭set -3-
蘭———>陽加
蘭———>前田亞"2+野中(2) 途中多謝晒miffy送ge餅+美宥,thankyou^^
餅,美宥———>陽加(3)+野中(3)+亞美(3)
























梅田———>菜月(3) 換牌途中,換左好多散牌,亦有唔少蝕換,希望下次可以玩得好d
ps.唔該晒blog友ge意見,特別係神推,長老,j,kin,另外特別感謝kanono幫手齊埋最後一張菜月~

結果齊左菜月set,亞美set,野中set,陽加set~~~~

























































































另外我亦bid左菜月日本月别set,死la,我係咪已半隻腳踩入生寫坑?" "























 
>最近敗的~
 
 
最後~


no title
>成熟ge小珠~
no title                 >好搞笑。。。女王ge黑歷史~no title



>足球小將taka+黑帶優~


握手會服飾~




9 則留言:

  1. 回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 生寫坑~我黎啦~要買埋腎tim。。。

      刪除
  2. 1包4set相當不錯啊!
    最緊要達成目標!

    回覆刪除
    回覆
    1. 55~可以齊倒菜月set已好滿意,齊4set更系預料之外~
      果然一開始有定目標~容易齊set d~

      刪除
  3. >> 一包4set當然很好啦~~ (我一定晤得)
    >> 呢度有幾張圖睇晤到....

    回覆刪除
  4. >長老謙虛姐~
    >已更改~

    回覆刪除
  5. 再次感謝may君代我買的a,爆得實在太好了!^^

    回覆刪除
  6. 邊係姐~係大勇兄人品好姐^3^

    回覆刪除